Pages

Tuesday 8 December 2020

Sambut Anniversary Di Ume Floral Cafe

Bulan November haritu aku buat surprise candle light dinner untuk hubby aku sempena anniversary kami. Actually dah lama berangan nak merasa makan malam romantic. Alhamdulillah tahun ni baru menjadi. Kebetulan masa tu kitorang ada kat Johor. So, aku pun search lah cafe yang best. Jumpa pasal Ume Floral Cafe dekat Instagram.




Terus aku wasap tanya pasal harga dan date yang aku nak. Ada tiga pakej yang korang boleh pilih ikut bajet masing-masing. Pada aku memang sangat berbaloi dan jauh lebih murah daripada KL. Aku pilih pakej Gangsa (RM80) dapat free dua jenis air, bouquet, belon, sepotong kek dan decor atas meja. Lepas tu aku tambah dua main course. Yelah takkan nak minum air jer kan. Hehe.




Ada jugak pakej lain yang dah termasuk dengan makanan sekali. Pilih la memana yang korang berkenan di hati. Macam Pakej Gangsa ni aku suka sangat sebab dapat meja yang hujung, lebih privacy dan tak perlu hadap meja lain. Barulah lebih romantik gitu. 


Cafe nih berkonsepkan bunga-bungaan. Cantik sangat. Rasa macam makan kat dalam taman bunga. Makanan pun semua sedap, berbaloi dengan harga. Staff pun friendly. Boleh jer mintak diorang ambilkan gambar kita. Overall memang puas hati sambut special event kat sini. Kenangan terindah. =)


XOXO, 
Ain