Pages

Saturday 19 May 2018

Hi Tea di Molten Chocolate Cafe



Sehari sebelum puasa haritu aku teringinn gila nak makan dessert. Memandangkan kami laki bini ni hantu cokelat, aku decide untuk ke Molten Chocolate Cafe di Melawati Mall. Dekat ngan rumah. Malas nak pergi jejauh. 





Just nak share dengan korang. Review jujur dari aku. Aku kasi 5 bintang setengah untuk menu kat Molten ni. Sedapp dan tak muak. Memang boleh layan ar. Dari segi harga pulak, sangat affordable. Personally, harga Molten lebih murahhh daripada Dip N Dip. Total makan untuk kami berdua ialah RM42. Okay la kan. Sesekali nak merasa.




Tips makan cokelat; order air yang masam atau teh panas jer. Untuk potong balik rasa muak cokelat tu. Tak pun minum air mineral. Macam aku, tetiap kali keluar rumah memang aku bawak air kosong. Sebab aku sejenis yang tak puas minum air manis. Rasa melekit dalam mulut.


Molten crepe

Waffle Stick

Semoga bermanfaat dan enjoy your dessert =)



XOXO, 
Ain